Slovenščina > 4. letnik Prijava

naloga

16. Opazuj pomen dveh podčrtanih besed v posamezni vrstici tabele. Napiši, v kakšnem pomenskem razmerju sta podčrtani besedi. Napiši pravilo, ki določa posamezno razmerje med dvema besedama.

Za lažje razumevanje in delo si najprej oglej primer in ga dopolni.

 

(Npr. Naši trenerki je ime Nastja. – Nova trenirka mi je zelo všeč .> paronim)

 

Paronimi ali so besede, ki .

 

Primer

Poimenovanje 

Značilnosti   

Neznanec se je gol sprehajal po parku. – Na igrišču so postavili novi gol.

 

 

Deklica izgleda kot lutka. –Lutka je nova.

 

 

 

Mama je šla na trg. – Trk je za voznika motorja bil usoden.

 

 

 

Babici je specialist pregledal glavo. – Branjevka mi je zeljnato glavo prodala pod ceno.

 

 

 

V razredu so prebarvali eno klop. – Pazi, da te ne piči klop!

 

 

 

Tatovi so uspešno izvedli rop. – Rob zavese je bil zelo širok.

 

 

 

 

 

17. Iz obeh besedil izpiši vsaj dve stalni besedni zvezi, zatem ju razloži.

 

Izpis

Razlaga