da
ne
trditev
Pri razvoju informacijskega sistema je potrebno informacijsko infrastrukturo prilagoditi informacijski arhitekturi.
Znanje pridobimo z interpretacijo informacij.
Značilnost transakcijskih IS je visoka stopnja agregacije podatkov.
Uvedba sistemov za podporo odločanju zmanjša potrebo po odločanju uporabnikov.
Uspešnost IS v neki organizaciji je neodvisna od učinkovitosti informacijske tehnologije, ki podpira poslovno strategijo podjetja.
Ekspertni sistemi, ki pri sklepanju uporabljajo 'veriženje naprej' se uporabljajo predvsem za dokazovanje dejstev (vzrokov nekega dogodka).
Glavna težava pri razvoju ekspertnega sistema je oblikovanje baze znanj.
Človeški viri informacijskega sistema vključujejo le strokovnjake s področja IKT. Managerji in drugi končni uporabniki se ne obravnavajo kot del človeških virov IS.
Uspešnost IS v organizaciji merimo s hitrostjo procesorjev, velikostjo RAM-a, hitrostjo prenosnih poti, velikostjo diskov,
Različni IS organizacije (transakcijski, managerski, vodstveni¦) so medsebojno povezani.
Informacije, ki jih dobimo od sistemov za podporo odločanju in od ekspertnih sistemov predstavljajo znanje.
Informacijska arhitektura opredeljuje le tiste informacijske zahteve uporabnikov, ki jih realiziramo s transkacijskim IS.
DEXi je primer programa, namenjega razvoju sistemov za podporo odločanju.
Za uspešno delovanje IS zadošča primerna informacijsko-komunikacijska tehnologija.
IS, ki ga uporabi poslovodja v trgovini ko potrebuje poročilo o prodaji v preteklem tednu, lahko razvrstimo v kategorijo managerskih IS.
Pri vodstvenih IS ni potrebe po enostavnem uporabniškem vmesnikov, saj so vodstveni delavci dobro seznanjeni in dobro obvladajo računalniško tehnologijo.