Cilji:
Odpremo novo okno; v menijski vrstici kliknemo File/New. V oknu Create a New Image določimo velikost delovne površine in barvo osnovne plasti (Background).
Na delovni površini imamo osnovno plast, imenovano Background. Šahovnica prikazuje velikost delovne površine. Večkrat ne želimo imeti transparentnega ozadja, še posebej, če sliko shranimo v format jpg. Transparentno ozadje bomo pobarvali.
Na osnovni plasti praviloma ne rišemo oziroma nanjo ne postavljamo slik. Pri delu s plastmi uporabljamo okno Layers. Okno odpremo tako, da v menijski vrstici kliknemo Dialogs/Create New Dock/Layers/.
Delovno površino obarvamo z belo barvo. Za barvo ospredja izberemo belo barvo .
V oknu orodjarne Gimp kliknemo na ikono Bucket Fill . Kliknemo na delovno površino, ki se obarva belo.
Okno shranimo z imenom Plasti.xcf v mapo vaja6; v menijski vrstici kliknemo File/Save.
Odpremo datoteko Nebo.jpg, ki se nahaja v mapi vaja6 . V menijski vrstici izberemo File/Open. Odpre se novo okno Nebo.jpg. Sliko neba bomo prenesli v okno, ki smo ga shranili, z imenom Plasti. Sliko iz enega okna v drugo okno prenesemo s pomočjo okna Layers. V oknu Nebo.jpg odpremo okno s plastmi.
V oknu Layers kliknem na plast Background in povlečemo sliko na delovno površino okna Plasti .xcf.
Avtorji: Kranj