E-gradiva > Računalništvo > Multimedija > e_gimp > Maske > Na\u010Dini zdru\u017Eevanja plasti

Prijava

Kratki opisi načinov združevanja plasti

Razpusti (Dissolve):
uporabljamo ga na pol prosojnih plasteh. Pike plasti pretvori ali v prosojno ali pa v neprosojno bravo.
Pomnoži (Multiply):
uporablja sence. Učinek je podoben, kot če bi dali dve plasti eno čez drugo.
Zasloni (Screen):
za delovanje uporablja svetlost in poudari svetle točke slike. Podoben je projekcijam dveh diapozitivov na isti zaslon. 
Prekrivanje (Overlay):
gre za kombinacijo načinov Zasloni in Pomnoži. Vrhnja plast vpliva na prevladujočo spodnjo plast s povečanjem barve, svetlih tonov in senc.
Razlika (Diference):
prikazuje razliko RGB vrednosti obeh plasti.
Dodajanje (Addition):
vrednosti RGB zgornje plasti se prištejejo RGB vrednostim spodnje plasti.
Odštej (Subtraction):
odšteje vrednosti RGB zgornje plasti od vrednosti RGB spodnje plasti.
Samo potemni (Darken Only):
primerja vrednosti RGB pik zgornje in spodnje plasti ter izbere RGB z najmanjšo vrednostjo.
Samo posvetli (Lighten Only):
primerja RGB vrednosti pik zgornje in spodnje plasti ter izbere RGB z največjo vrednostjo
Odtenek (Hue):
RGB zapis je določen s svetlostjo (Value) in nasičenjem  (Saturation) zgornje plasti, spodnja plast v RGB zapisu določa odtenek.
Nasičenost (Saturation):
RGB zapis je določen z odtenkom (Hue) in svetlostjo (Value) spodnje plasti, zgornja plast v RGB zapisu določa nasičenost (Saturation).
Barva (Color):
zgornja plast določa odtenek (Hue) in nasičenost (Saturation), spodnja plast pa svetlost (Value).
Svetlost (Value): 
spodnja plast določa odtenek (Hue) in nasičenost (Saturation), gornja plast pa svetlost (Value).
Zadaj (Behind):
ne deluje na plasteh. Uporabljamo ga lahko le pri orodjih za barvanje na prosojnih površinah.

Avtorji: Kranj