Kratki opisi načinov združevanja plasti
- Razpusti (Dissolve):
- uporabljamo ga na pol prosojnih plasteh. Pike plasti pretvori ali v prosojno ali pa v neprosojno bravo.
- Pomnoži (Multiply):
- uporablja sence. Učinek je podoben, kot če bi dali dve plasti eno čez drugo.
- Zasloni (Screen):
- za delovanje uporablja svetlost in poudari svetle točke slike. Podoben je projekcijam dveh diapozitivov na isti zaslon.
- Prekrivanje (Overlay):
- gre za kombinacijo načinov Zasloni in Pomnoži. Vrhnja plast vpliva na prevladujočo spodnjo plast s povečanjem barve, svetlih tonov in senc.
- Razlika (Diference):
- prikazuje razliko RGB vrednosti obeh plasti.
- Dodajanje (Addition):
- vrednosti RGB zgornje plasti se prištejejo RGB vrednostim spodnje plasti.
- Odštej (Subtraction):
- odšteje vrednosti RGB zgornje plasti od vrednosti RGB spodnje plasti.
- Samo potemni (Darken Only):
- primerja vrednosti RGB pik zgornje in spodnje plasti ter izbere RGB z najmanjšo vrednostjo.
- Samo posvetli (Lighten Only):
- primerja RGB vrednosti pik zgornje in spodnje plasti ter izbere RGB z največjo vrednostjo
- Odtenek (Hue):
- RGB zapis je določen s svetlostjo (Value) in nasičenjem (Saturation) zgornje plasti, spodnja plast v RGB zapisu določa odtenek.
- Nasičenost (Saturation):
- RGB zapis je določen z odtenkom (Hue) in svetlostjo (Value) spodnje plasti, zgornja plast v RGB zapisu določa nasičenost (Saturation).
- Barva (Color):
- zgornja plast določa odtenek (Hue) in nasičenost (Saturation), spodnja plast pa svetlost (Value).
- Svetlost (Value):
- spodnja plast določa odtenek (Hue) in nasičenost (Saturation), gornja plast pa svetlost (Value).
- Zadaj (Behind):
- ne deluje na plasteh. Uporabljamo ga lahko le pri orodjih za barvanje na prosojnih površinah.