Odpremo datoteko DSCF0683_S.jpg (mapa vaja8).
Naredimo kopijo osnovne plasti ali pa osnovni plasti dodamo kanal Alfa; kliknemo z desno tipko in v priročnem seznamu izberemo Add Alpha Channel. Osnovna plast ozadja nima kanala prosojnosti. Plast poimenujemo Kobilica.
Na delovno površino dodamo naslov Narava. V menijski vrstici izberemo Filters/Text/Free Type ... Izberemo tip pisave Cooper Black, velikosti 140 pik.
Plast z naslovom poimenujemo Napis.
Z desno tipko kliknemo na plast Napis in v priročnem seznamu izberemo kreiranje izbire iz kanala prosojnosti; Alpha to Selection.
Izbiro shranimo v kanal Alpha. V menijski vrstici kliknemo Select/Save to Channel. Plast poimenujemo naravaIzb.
Kliknemo na zavihek Layers in izberemo plast Kobilica. V menijski vrstici izberemo Layer/Mask/Add Layer Mask. V oknu Add Layer Mask izberemo kreiranje maske iz izbire.
Plast Napis lahko izbrišemo, saj smo naredili izbiro napisa.
Dodamo plast, obarvano z belo barvo, in jo poimenujemo Ozadje. Plast Ozadje pomaknemo pod plast Kobilica.
Naredimo kopijo plasti Kobilica in kopijo plasti poimenujem Zrcalo. Plast pomaknemo pod plast Kobilica.
Plast Zrcalo navpično zrcalimo. Označimo plast Zrcalo in v menijski vrstici izberemo Layer/Transform/Flip Vertical. Zrcalno sliko pomaknemo navzdol.
Na plasti Zrcalo uporabimo preliv . Dvokliknemo na ikono in v oknu Tool Options izberemo preliv FG to Transparent.
Narišemo preliv.
Masko plasti in plast Zrcalo združimo. V menijski vrstici izberemo Apply Layer Mask.
Na plasti Zrcalo uporabimo filter valovitosti; kliknemo Filters/Distorts/Ripple.
Sliko na plasti zrcalo malo zameglimo: kliknemo Filters/Blur/Gaussian Blur/
Zopet kliknemo na plast kobilica (ne na masko plasti). Napisu bomo dodali brušen rob (bevel). Kliknemo na zavihek Channels, označimo plast naravaIzb in kliknemo na gumb Channel to Selection .
Kliknemo na zavihek Layers in izberemo plast (ne masko). V menijski vrstici izberemo Script-Fu/Decor/Add Bevel…
Na koncu lahko dodamo še senco; Script-Fu/Shadow/Drop Shadow
Avtorji: Kranj