E-gradiva > Računalništvo > Multimedija > e_gimp > Filtri > Napis z robovi

Prijava

Napis s poudarjenimi robovi in senco

Odpremo datoteko DSCF0683_S.jpg (mapa vaja8).

Naredimo kopijo osnovne plasti ali pa osnovni plasti dodamo kanal Alfa; kliknemo z desno tipko in v priročnem seznamu izberemo Add Alpha Channel. Osnovna plast ozadja nima kanala prosojnosti. Plast poimenujemo Kobilica.

Na delovno površino dodamo naslov Narava. V menijski vrstici izberemo Filters/Text/Free Type ... Izberemo tip pisave Cooper Black, velikosti 140 pik.

f

Plast z naslovom poimenujemo Napis.

f

Z desno tipko kliknemo na plast Napis in v priročnem seznamu  izberemo kreiranje izbire iz kanala prosojnosti; Alpha to Selection.

f

Izbiro shranimo v kanal Alpha. V menijski vrstici kliknemo Select/Save to Channel. Plast poimenujemo naravaIzb.

f

Kliknemo na zavihek Layers in izberemo plast Kobilica. V menijski vrstici izberemo Layer/Mask/Add Layer Mask. V oknu Add Layer Mask izberemo kreiranje maske iz izbire.

f

Plast Napis lahko izbrišemo, saj smo naredili izbiro napisa.

f

Dodamo plast, obarvano z belo barvo, in jo poimenujemo Ozadje. Plast Ozadje pomaknemo pod plast Kobilica.

f

Naredimo kopijo plasti Kobilica in kopijo plasti poimenujem Zrcalo. Plast pomaknemo pod plast Kobilica.

Plast Zrcalo navpično zrcalimo. Označimo plast Zrcalo in v menijski vrstici izberemo Layer/Transform/Flip Vertical. Zrcalno sliko pomaknemo navzdol.

f

Na plasti Zrcalo uporabimo prelivf . Dvokliknemo na ikono  in v oknu Tool Options izberemo preliv FG to Transparent.

f

Narišemo preliv.

ff

Masko plasti in plast Zrcalo združimo. V menijski vrstici izberemo Apply Layer Mask.

f

Na plasti Zrcalo uporabimo filter valovitosti; kliknemo Filters/Distorts/Ripple.

f

Sliko na plasti zrcalo malo zameglimo: kliknemo Filters/Blur/Gaussian Blur/

f

f

Zopet kliknemo na plast kobilica (ne na masko plasti). Napisu bomo dodali brušen rob (bevel). Kliknemo na zavihek Channels, označimo plast naravaIzb in kliknemo na gumb Channel to Selection f.

f

 Kliknemo na zavihek Layers in izberemo plast (ne masko). V menijski vrstici izberemo Script-Fu/Decor/Add Bevel…

f
f
f

Na koncu lahko dodamo še senco; Script-Fu/Shadow/Drop Shadow

f


Avtorji: Kranj