E-gradiva > Računalništvo > Podatkovne baze > a_podatkovne_baze > 14_preslikava > Preslikava razmerja

Prijava

Preslikava razmerja

Način preslikave razmerja v relacijsko shemo je določen s števnostjo razmerja. Glede na števnost razmerja: 1:M, M:N ali 1:1 je potrebno uporabiti ustrezno pravilo.

Preslikava razmerja s kardinalnostjo 1:M

Pri preslikavi razmerja s števnostjo 1:M uporabimo naslednja pravila

Preslikava razmerja s kardinalnostjo M:N

Pravila pri preslikavi razmerja s števnostjo M:N v relacijsko shemo so:

Primer preslikave razmerja s števnostjo M:N

8

Model ER ima tri močne entitetne tipe (Igralec, Film in Nagrada) in dve razmerji s števnostjo M:N (Igra in Dobi). Zato moramo v relacijskem modelu narediti pet relacijskih shem.

Relacijski model

Igralec - relacija, ki predstavlja močan entitetni tip
Igralec(IgralecID:N,Priimek:A20,Ime:A20)
Film - relacija, ki predstavlja močan entitetni tip
Film: Film(FilmID:N,Ime_filmao:A20)
Nagrada - relacija, ki predstavlja močan entitetni tip
Nagrada(NagradaID:A4, ImeNagrade:A20, Opiso:A20)
Igra - relacija, ki predstavlja razmerje s števnostjo M:N (razmerje ima svoj atribut Vloga )
Igra(IgralecID→Igralec:N,FilmID→Film:N, Vlogao:A20)
Dobi - relacija, ki predstavlja razmerje s števnostjo M:N (razmerje nima lastnih atributov)
Dobi(IgralecID→Igralec:N,FilmID→Film:N, NagradaID→Nagrada:A4)

Avtorji: Tea Lončarić , Andreja Vehovec, Marko Kastelic , David Drofenik, Saša Divjak, Alenka Kavčič , Matija Marolt, Marko Privošnik, Milan Podbršček, Janko Harej, Andrej Florjančič