Preslikava razmerja
Način preslikave razmerja v relacijsko shemo je določen s števnostjo razmerja. Glede na števnost razmerja: 1:M, M:N ali 1:1 je potrebno uporabiti ustrezno pravilo.
Preslikava razmerja s kardinalnostjo 1:M
Pri preslikavi razmerja s števnostjo 1:M uporabimo naslednja pravila
- Ključ na strani razmerja s kardinalnostjo 1 dodamo kot nov stolpec v tabelo, ki predstavlja entitetni tip na strani M. Takemu ključu pravimo tuji (foreign) ključ.
- Če gre za identifikacijsko razmerje (identifying relationship - povezava predstavlja razmerje med šibko in močno entitete), je tuji ključ sestavni del ključa šibke entitete.
- Če gre za neidentifikacijsko razmerje (nonidentifying relationship - povezava predstavlja razmerje med močnimi entitetami), ostaneta ključa entitet nespremenjena.
Preslikava razmerja s kardinalnostjo M:N
Pravila pri preslikavi razmerja s števnostjo M:N v relacijsko shemo so:
- Razmerje s kardinalnostjo M:N vedno preslikamo v novo relacijo.
- Atributi tabele so ključi entitetnih tipov, ki so povezani z razmerjem in skupaj tvorijo ključ novonastale relacije. Ključ relacije, ki nastane kot posledica razmerja M:N, je vedno sestavljen.
- V novonastalo relacijsko shemo dodamo še atribute razmerja. Ti atributi načeloma niso sestavni del ključa razmerja, obstajajo pa tudi izjeme.
Primer preslikave razmerja s števnostjo M:N

Model ER ima tri močne entitetne tipe (Igralec, Film in Nagrada) in dve razmerji s števnostjo M:N (Igra in Dobi). Zato moramo v relacijskem modelu narediti pet relacijskih shem.
Relacijski model
- Igralec - relacija, ki predstavlja močan entitetni tip
- Igralec(IgralecID:N,Priimek:A20,Ime:A20)
- Film - relacija, ki predstavlja močan entitetni tip
- Film: Film(FilmID:N,Ime_filmao:A20)
- Nagrada - relacija, ki predstavlja močan entitetni tip
- Nagrada(NagradaID:A4, ImeNagrade:A20, Opiso:A20)
- Igra - relacija, ki predstavlja razmerje s števnostjo M:N (razmerje ima svoj atribut Vloga )
- Igra(IgralecID→Igralec:N,FilmID→Film:N, Vlogao:A20)
- Dobi - relacija, ki predstavlja razmerje s števnostjo M:N (razmerje nima lastnih atributov)
- Dobi(IgralecID→Igralec:N,FilmID→Film:N, NagradaID→Nagrada:A4)