E-gradiva > Računalništvo > Programiranje > Načrtovanje in razvoj programskih aplikacij > Objektno programiranje > Predloge funkcij

Prijava

Predloge funkcij

 

 

Predloge (templates) uporabljamo takrat, kadar želimo izvesti nad različnimi podatki identične operacije. Predloge nam omogočajo, da zapišemo implementacijo funkcije samo enkrat, kopije z ustreznimi tipi (konkretne funkcije) pa napravi prevajalnik v času prevajanja.

 

template <class T>

T max(T vr1, T vr2, T vr3)

{


T max = vr1;

if
(vr2 > max) max = vr2;

if
(vr3 > max) max = vr3;

return
max;

}

 


Uporaba predloge funkcije

#include <iostream>
using namespace std;

int
main()

{
int i1,i2,i3;

cout << "Vpisi tri cela stevila: ";

cin >> i1 >> i2 >> i3;

float
f1,f2,f3;

cout << "Vpisi tri realna stevila: ";

cin >> f1 >> f2 >> f3;

char
c1,c2,c3;

cout << "Vpisi tri znake: ";

cin >> c1 >> c2 >> c3;

cout << "Najvecje celo stevilo: ";

cout << max(i1,max(i2,i3)) << endl;

cout << "Najvecje realno stevilo: ";

cout << max(f1,max(f2,f3)) << endl;

cout << "Največji znak: ";

cout << max(c1,max(c2,c3)) << endl;


system("pause");
return
0;

}

 

Predloge funkcij in prekrivanje

 

Vse funkcije, definirane z določeno predlogo, imajo enako ime, zato prevajalnik določi pravo funkcijo s prekrivanjem.

 

Prekrijemo lahko tudi samo šablono, tako da: