E-gradiva > Računalništvo > Programiranje > Upravljanje s programirljivimi napravami > Ponavljanje > Primeri > Metanje kocke 6000 krat. Uporabimo nakljucni generator.

Prijava

// Podatkovna zbirka: kocka.cpp
// Metanje kocke 6000 krat. Uporabimo nakljucni generator.
#include <iostream>
#include <iomanip>

#include <time.h>
using namespace std;

int
main()
{

const
int velikost_polja = 7;

int
vrednost_meta, pogostost[velikost_polja ] = {0};

srand(time(NULL));

for
(int met = 1; met <= 6000; met++) {

vrednost_meta = rand() % 6 + 1;
++
pogostost[vrednost_meta]; // zamenjava za 20 vrsticni switch


}
// stavek v primeru naklj1.cpp na
// poddirektoriju osnovni

cout << " Met" << setw(17) << "Pogostost" << endl;

for
(vrednost_meta = 1; vrednost_meta < velikost_polja ; vrednost_meta++)

// zanka ignorira element 0
cout << setw(4) << vrednost_meta
<<
setw(17) << pogostost[vrednost_meta] << endl;

system("pause");
return
0;
}