Slovenščina
>
2. letnik
Prijava
O projektu
O projektu
Navodila
Seminarji
Recenzije
Stik
Zasebnost
Obnova
Dopolni besede.
-letno Ajšo v šoli navduši nova, mlada učiteljica
Gumica. Gumica se namreč oblači mladostno, v šolo se pripelje z
, učencem se zna približati. Z Gumico na čelu učenci ustanovijo
skupino in v sodelovanju z učenci druge šole pripravljajo točko za prireditev ob občinskem prazniku. Ajša na vajah spozna
Gregorja, v katerega se
. Začneta se dobivati, kar na Ajšo močno vpliva, tako da popusti v šoli. Njenega
zelo zaskrbi, zato večkrat govori z Ajšino mamo, s katero živi
; to ju ponovno zbliža. Gregorjeva starša pa se čedalje bolj
. Gregorjev oče se zagleda v Gumico, se
k njej, mama pa ostane brez službe, kar vse povzroči, da začne
. To vpliva na Gregorja, ki
od doma v vrtno uto vrtičkarjev. Ajša je na Gumico
, kar slednja opazi pri pouku in se z Ajšo pogovori. Ajša ji pove za pobeg. Gumica se zamisli, ne reče pa ničesar in le odide. Zvečer Ajšo išče
, ki želi izvedeti, kje je Gregor, a jim Ajša informacije ne izda. Ponoči pa Ajša vendarle ne more spati, saj je zunaj mraz in jo skrbi za Gregorja. Ko vzame
in se želi izmuzniti iz stanovanja, jo starša slišita.
gre z njo. Ko prideta do vrtička, zagleda Ajša Gregorja s prijateljem ob ognju. Pozdravi ju, ko ju zgrabi Ajšin oče in odpelje na policijo. Posledično ima Gregor Ajšo za
, zato se ljubezen med njima
. Ajša si kmalu opomore, preživlja veliko časa s staršema in se na koncu ponovno
.
Motivacija
Obnova
Zgradba romana, kraj in čas dogajanja, pripovedovalec
Jezik v romanu
Sinteza
O avtorju
Nove naloge
Ljubezen je treba ljubiti. (F. Lainšček)