1. skupina: 22. maja (Branja 2, str. 17-18)
Poimenuj temo pisma.
Se Wertherju človek zdi svobodno bitje?
Kaj sodi o zmožnosti človekovega razumskega spoznavanja sveta? Do kakšnega spoznanja pride, ko primerja svet otrok s svetom odraslih?
Kaj meni o ljudeh?
V čem je bistvo spoznanja, ki ga Werther imenuje “sladki občutek svobode”?
Zamisli si za odlomek izviren naslov.
2. skupina: 16. junija (Branja2, str. 18)
Poimenuj temo pisma.
Kaj vse Werther opazi na Lotte?
Katera poved kaže, da je presenečen, celo malo v zadregi ob prvem srečanju z njo?
Ali tudi on ob prvem srečanju naredi vtis nanjo?
Zamisli si za odlomek izviren naslov.
3. skupina: 16. julija (Branja 2, str. 19)
Nad čim je Werther pri Lotte najbolj očaran?
V njegovem odnosu do Lotte se pojavljata dva vidika ljubezni: duhovni in telesni. Pojasni ju s primeri iz odlomka.
Izpiši medmete in pojasni, kaj izražajo. Pomagaj si s SSKJ. Ali so po tvojem mnenju medmeti te vrste primerni za izražanje ljubezenskih čustev?
Kako imenuje svoje počutje po srečanjih z Lotte?
Zamisli si za odlomek izviren naslov.
4. skupina: 30 avgusta (Branja 2, stran 200)
Werther opazuje Lotte. (Johann Daniel Donat)
Ali mu srečanja z Lotte še prinašajo zadovoljstvo?
Kako se stopnjuje njegovo čustvovanje?
Kakšno rešitev vidi v tem ljubezenskem trikotniku?
So podobe iz narave, ki jih navaja, skladne z njegovim čustvovanjem ali so mu nasprotne?
Se strinjaš, da Werther čuti močno disharmonijo? Pojasni izraz ob pomoči SSKJ.
Zamisli si za odlomek izviren naslov.