Glasba |
|
Glasba spodbuja pri človeku razpoloženje, čustva in diktiranje tempa kot dodatek k vizualni multimedijski predstavitvi. Lahko celo nudi lokacijo za multimedijsko predstavitev s pomočjo glasbe, ki napeljuje na etnično naravnanost, zgodovino ali okolje. Glasba lahko s svojo frekvenco in amplitudo spodbuja čustvene reakcije, kot so žalost, strah in radost. Glasba se običajno doda v animacijah in video posnetku.
(S klikom na ikono na desni lahko prisluhneš primeru glasbe.)
|
|
Govor |
|
Z govor lahko v multimedijski predstavitvi dodamo pripoved ali dialog. Pripovedovalec govori dejstva ali obrazložitve kot dodatek k vizualni predstavitvi. Dramatičnost govora lahko dosežemo ali z izbiro govornika (ženski, moški) ali z izbiro tempa govorjenja. Hitrejši tempo (n.pr. tekma) poveča intenzivnost dogodka, medtem ko počasnejši tempo izraža prijetno, umirjeno okolje (n.pr. govor pripovedovalca v muzeju).
(S klikom na ikono na desni lahko prisluhneš primeru govora.)
|
|
Naravni zvoki |
|
Naravni zvoki nam nudijo dodatne vsebinske ali opisne podrobnosti v multimedijski predstavitvi. Realistični zvoki, kot so razbitje stekla, lajež psa lahko povečajo dramatičnost dogodka. Dodamo pa lahko tudi šume iz ozadja, kot so šumenje listja, tuljenje vetra, valovanje morja ali zvok iz ceste.
(S klikom na ikono na desni lahko prisluhneš primeru naravnega zvoka.)
|
|
Signalni zvoki |
|
Signalni zvoki nudijo možnost opozarjanja na določene dogodke ali na določene dele multimedijske predstavitve. To so alarmni zvoki in opozorilni signali, kot so zavijanje sirene ali glasen zvok troblje. Običajno so to kratki, hitri in glasni zvoki, zato da nudijo človeku dodatni dražljaj k vizualni predstavitvi.
(S klikom na ikono na desni lahko prisluhneš primeru signalnega zvoka.)
|
|